dvaadventure
Нововведення в алгоритм ранжування Яндекса
by
on 27.03.2014 at 14:37 (1190 Просмотров)Нещодавно всі активно розглядали гучну заяву А. Садовского про відміну посилального ранжування. В цій статті ми обговоримо головні наслідки відміни посилального ранжування, а ще ті моменти, які слідує вчинити, щоби ваш сайт не опустився в пошукових системах. Саме що може статися після такого нововведення, сказати складно, але вже можна винести деякіякісь здогадки: погані ссилки враховуватися не будуть; додасться попит на контекстну рекламу; максимальна увага надаватиметься зовнішнім і внутрішнім чинникам (комерційним посилальним соціальним текстовим поведінковим внутрішнім чинникам домена); підуть з ринку люди, котрі займалися усього лише закупівлею вічних посилань; пропадуть seo-кмпанії, які пропонували послуги по швидкому збільшенню ссилочної маси. Відміна посилального ранжування детальніше описана у блозі Інтернетдевелс. Розглянемо зовнішні і внутрішні чинники подетальніше. Соціальні чинники це посилання і трафік з соц. мереж. До посилальних чинників відносять кількість посилань. До чинників текстових відносять: точне входження ключових слів, семантичне ядро текстів, унікальність контенту сайту, орфографію і синтаксис, тексти і т. д. До поведінкових чинників відносять: кількість відвідувачів, час перебування на сайті, коефіцієнт відмов, число повернень на сайт, зацікавленість користувачів, кількість сторінок, що переглядаються. Внутрішні чинники домена: УРЛ сторінок. До комерційних чинників зараховують: авторитетність сайту, рівень довіри, зручність сайту. На завершення перерахуємо дії, з допомогою яких ви не влетите під фільтр Яндекса в майбутньому: рекомендовано прибрати посилальне сміття, треба подумати про поліпшення юзабіліті, слідує поклопотати про хороші посилання, прагнути до поліпшення всіх чинників. Остання заява представника Яндекса серйозна, але чи буде вона виконана або ні покаже час і практика.![]()